کد خبر: ۱۱۳۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 07 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از ناپایداری موقت شبکه ارتباطی شهر بابل در راستای افزایش ظرفیت IP شبکه کشور در ساعات کم ترافیک روزهای ۱۶ و ۲۱ آبان ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران اسماعیل اعزی مدیرکل در این خصوص اظهار کرد: شبکه ارتباطی شهر بابل در روزهای ۱۶و۲۱ آبان ماه به صورت موقف ناپایدار خواهد بود.

رئیس کارگروه توسعه ارتباطات استان مازندران تصریح کرد:با توجه به طراحی صورت گرفته و اعلام مدیریت مجموعه زیرساخت استان مازندران مبنی بر برنامه این شرکت درباره توسعه ظرفیت IPشبکه‌ هسته‌ ی کشور که در راستای افزایش کیفیت ارتباطات انجام می شود تصمیم برآن شده که اقدامات فنی لازم برای برگردان ترافیک برروی تجهیزات جدید پس از نیمه‌شب‌ و درساعت‌های کم‌ترافیک شبکه انجام گرددکه این موضوع ممکن است در برخی مناطق استان مازندران به ویژه شهرستان بابل باعث ناپایداری موقت شبکه شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در خاتمه افزود: عمده احتمال اختلال و تغییرات در پی انجام این برنامه در استان مازندران مربوط به شهر بابل است که در روزهای سه شنبه ۱۶آبان ماه و همچنین یکشنبه ۲۱آبان ماه (از ساعت ۱۲بامداد تاطلوع آفتاب) انجام می شود.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار